Julkort ritade på Kalmarsundsskolan

Nu hemkommen från Stockholm där det varit möte med tillväxtberedningen på Sveriges kommuner och landsting. Under gårdagskvällen var det en bra sittning med partivänner och lägesuppdatering med partisekreterare Baylan.

Under fredagen blir det frukostmöte med Destination Kalmar.

Vid tio-tiden ska jag åka till Kalmarsundsskolans klass 5A. Vid ett besök under hösten kom det fram att man jobbade en del med julkort. Jag bad dem då rita förslag och nu ska jag åka ut och tacka dem. Ett av julkorten är ritat av en tjej som heter Ellen föreställande Kalmar Slott, det ligger nu för tryckning och kommer att användas av mig när jag skickar julhälsningar till bland annat borgmästarna i våra vänorter. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0