Bilen besiktigad!

Som de flesta säkert har läst så har jag bommat att besiktiga en av familjens två bilar. Det är helt oförsvarbart. Det har inte hänt förut och kommer inte hända igen. Jag har ingen annan förklaring än den mänskliga faktorn.

Nu är bilen i alla fall besiktigad, utan anmärkning.

Nu ska jag snart börja svida om för att gå på mottagningen med anledning av morgondagens kronprinsessbröllop. Var imorse nere och gick vid Skeppsbron där det Norska kungahusets fartyg ligger förtöjd. Väldigt maffig pjäs.  

Kommentarer
Postat av: udo kemna

Men Johan, det var slarvigt att inte besiktiga bilen. I skolan var du ordentligare, vad jag minns.

Ha det bra! Hälsningar fr. den gamle lärare Udo.

2010-06-18 @ 16:11:50
Postat av: Johan Persson

Hej Udo



Kul att höra av dig. Visst var det slarvigt! Detta stör mig, kanske mest därför att jag inte brukar bomma saker och ting..



Ha det så bra



JP

2010-06-19 @ 09:52:39
Postat av: Jeanette

Jag är mest upprörd över hur Barometerns journalister leker kvällstidning och publicerar bilder som uppenbarligen har smygfotats. Tycker det är kränkande. Barometern borde skämmas!



Jeanette

2010-06-19 @ 11:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0